wtorek, 22 lipca 2014

Wielkie Letnie Rysowanie!

Konbawa!
Nie wiem czy w poprzednich notkach wspominałam o tym że brałam udział
w Wielkim letnim rysowaniu czyli
(Zasady)
Jeśli już mamy wszystko wyjaśnione mogę przejść do rzeczy, dzisiaj rano przyszła do mnie koperta,
a w niej niesamowicie piękne prace Pani Anastazji♥
Nadal niezmiernie się z tego cieszę ♥
~Oto zdjęcia rysunków które dostałam~

(Prawda że śliczne?)
Rysunki w większości przedstawiają postacie Kyoko Sakury, Mami Tomoe a także Fluttershy ♥
Po otworzeniu koperty skakałam jak głupia po całym domu 
Hahaha
Kiedy Przyszła moja mama (ponieważ to ona odebrała przesyłkę od listonosza) dała mi lis oczywiście od razu pobiegłam do pokoju go odpakować, ale zawołała mnie jeszcze na chwilę 
żeby dać mi modeline! tak długo błagałam żeby mi ją kupiła no i się doczekałam!
Modelina ta jest amatorska ponieważ dopiero uczę się z niej lepić :)
Według mnie jest bardzo dobrej jakości, a także kolory są takie żywe, niektóre wręcz pastelowe!
Oczywiście jak to ja, nie czekałam za długo wręcz rzuciłam się na nią i od razu zaczęłam lepić ^^
I tak oto powstał breloczek króliczek 
Nie jest to żadna znana postać, nic w tym stylu wymyśliłam ją na poczekaniu c:
Nazwałam ją Ruru (ładne imię?)
 Oto dwa zdjęcia niestety w bardzo słabej jakości (Przepraszam!)


Co myślicie jak na pierwszy raz?
Więc wróćmy jeszcze raz do tytułu notki 
Również rysowałam postacie mangowe, niestety nie poszczęściło mi się i trafiłam na to żeby narysować chłopaka... Nigdy nie byłam w tym dobra ponieważ nie za często ich rysuję moje rysunki skupiają
się głównie na dziewczynach i zwierzętach :p
Na moje szczęście wylosowanej przeze mnie dziewczynie o imieniu Kasia spodobał się mój rysunek
Bardzo się z tego cieszę, ale przed następną Edycją Wielkiego rysowania poduczę się ich rysowanie :3
Oto moja praca Po prawej drobne upominki wysłane z rysunkiem :)
Co myślicie o mojej pracy? Chyba nie wyszło aż tak źle co nie?
Jednak niestety nie jestem całkiem zadowolona z Kuroo, ale najważniejsze że odbiorczyni się spodobało ^^
Na dziś koniec
~Pa, Pa~
(Musiałam to wstawić XD)
(Kawaii potato moją miłością XD)



8 komentarzy:

  1. jaka cudowna zgrabna Fluttershy *____* pegasis pozdrawia haha :)
    co do króliczka jak na pierwszy raz jest super. myślę że jak będziesz w tym się rozwijać będzie możesz wiele osiągnąć :3

    _________________________________
    http://fetyshunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluttershy jest cudna ♥
      Dziękuję mam nadzieje że będę rozwijać się w tym kierunku ^^

      Usuń
  2. Gratuluję!
    Rysunki Twoje, a także te, które dostałaś
    są bardzo ładne.
    Pozazdrościć.

    Króliczek także niczego sobie :3
    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dam ci rade-powiększaj zdjęcia. c:
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Och a gdzie taka akcja o letnim rysowaniu była? :3
    Rysunki są przewspaniałe, trochę miednica tego chłopaka jest za szeroka. :> Ale to mówię tylko żeby ci pomóc nie żeby skrytykować (niektórzy zaraz się denerwują XD) a króliczkowi mogłaś trochę bardziej postawić uszka. (boże idę do klasy artystycznej i zaraz myślę że wszystko wiem XD), ale pracuj w tym kierunku na pewno się uda!

    Zapraszam nya! ~~ kawaii-as-lucifer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbyła się na Facebook'owej grupie "Wielkie Rysowanie" ^^
      Dziękuję, szczerze rysowałam chłopaka pierwszy raz więc bardzo miło mi przyjmować rady o ich rysowaniu ^^.
      Króliczka z modeliny będę powtarzała nie jeden raz więc bardziej się przy nim postaram i przywrócę jego uszy do pionu Hahaha x3
      Bardzo ci dziękuję za rady ♥

      Usuń