poniedziałek, 22 września 2014

Urodziny~

Cześć~!
Dzisiaj przychodzę wam z notką o moich trzynastych urodzinach.
Tak więc, urodziny miałam 19 września, tego dnia niestety nikt z mojej dalszej rodziny się nie pojawił.
Jednak starczyło mi towarzystwo mojej mamy i braci w tym ważnym dla mnie dniu.
Po powrocie ze szkoły zwyczajnie zjadłam obiad po czym moja mama i brat złożyli mi życzenia i kazali szukać prezentu, nie trwało to za długo jakieś 5 minut?
W dosyć dużej torbie zdajdowało się sporo cukierków, gumki do włosów i do szkoły (urocze są ♥), kredy 
ponieważ na każdych urodzinach na których jestem gramy w podchody ♥
Oraz najnowsza część Mikołajka! 
Uwielbiam książki z tej serii, jednak uważam że starsze wersje były lepsze pod kilkoma względami...
Troszkę później przyszedł do mnie mój drugi brat składając mi życzenia, jego prezentem okazała się,
karta upominkowa do Yatty!
Jestem bardzo zadowolona z prezentów, jednak bardziej z tego że przy mnie byli w tym dniu :)
20 września odprawiałam dla koleżanek...
Przyszło 6 osób plus Ja, bardzo dobrze się bawiłam i mam nadzieje że goście też. :)
Prezenty pokaże na zdjęciach~
Za pierwszym razem nie udało mi się zdmuchnąć wszystkich świeczek hehe, ale cóż do trzech razy sztuka
i właśnie za trzecim razem mi się udało.
Dalszy ciąg urodzin minął bardzo szybko jednak jestem zadowolona,
a wy jak spędziliście ostatnie promienie letniego słońca? 
(wszystkie prezenty razem >///<)



 (karty upominkowe jeej :D)
 (zapomniałam o kochanej sayace którą dostałam od mamy, nie był to jednak prezent na urodziny, ale przyszedł pocztą właśnie w tym dniu~)
 (czo tu jest?)

 (ciasteczka z których układał się napis Julka jednak jestem łakomczuchem i już większość literek zjadłam :x)
♥♥♥
✮ ✰ Mam nadzieje że notka się wam podobała ✮ ✰

1 komentarz:

  1. Ale fajne prezenty :) najbardziej zazdroszczę kart do empiku :3

    OdpowiedzUsuń